Mullon ollu ihan vitun paska päivä tänää. Ensinnäki, teen hissast esitelmää, minkä piti tulla valmiiks tänää hissan tuplatunnilla, sillä aikaa ku muut katto jotai leffaa. No vitut mä mitää saanu tehtyy ku juoksin toisen tunnin kavrun kaa ympäri kouluu ettien tulostinta mist sais tulostettua värillisii kuvii. Ainut mikä sit löyty, oli kuviksen luokas, mut sitä maikkaa ei enää näkyny missää ja meit ei päästetty kahestaan sinne vitun luokkaan. Vittu yhen saatanan tulostimen takia mun koko esitelmä menee vituillensa : <
 
Sit toiseks, yks mun parhaimmist kavruist on jauhanu must ihan täyttä bullshittii tänää kaikille. Vituttaa semmone oikeesti ihan hirveesti, jos on jotai sanottavaa ni vois tulla sanoo päin naamaa eikä jauhaa paskaa selän takana. Tää samanen kaveri on matkinu mua kaikis mahollisis sisustus- ja pukeutumisideois. Ottaa hiukan päähän, esimerkiks selitin sille jotai siit, et tilasin täs joku päivä ku oli taas vaihteeks rahaa ni sen ja sen bändin paidan, ni eiköhän tää vitun penska mee ja tilaa ittelleen samanlaiset paidat. Muutenki se on ihan kopio musta, yrittää aina olla mun kans samaa mieltä ja kaikkee muuta kivaa. Sitte sain nyt tietää, et se maalaa sen huoneen seinät mustapunasiks. Tää ei nyt sinänsä mua haittaa, mut se pummi sellasen jännän idean multa. En jaksa selittää sitä nyt täs, mutten halua nyt enää sellasta huonetta, mitä olin suunnitellu ku _en_todellakaan_ halua samanlaista huonetta ku jollaki mun kaverilla. Mullon pakkomielle olla erilainen, persoonallinen yms., mut se on ihan vitun hankalaa jos joku tulee aina vaan kopioimaan kaikki sun ideas : < Vittu oikeesti !

Joo, kolmanneks mua vituttaa se, et mun aivot on siirtyny jo ihan completely kesäloma -taajuudelle. Oon nukkunu jo kahtena päivänä pommiin ja menny siks vasta yheksään kouluun. Vittu mä saan kuulla tästä mun luokanvalvojalt : < Joo, mut lähet tästä nyt angstaamasta suihkuun ja syömään !

Angtisin terveisin
rakkaimpanne emojesse