Ensinnäki, olin eilen kavrul ja meil ei aluks ollu mitää järkevää tekemist. Istuskeltiin vaan sen sängyllä ja juteltiin jotai ihan turhaa ja sit ihan yhtäkkii sen kavrun koira tuli sinne huoneesee ja hyppi ja pomppi ympäriinsä ja vittu me pelästyttii sitä ! Se koira on oikeesti joku AD/HD, ku son niin hirveen villi, ei oikeesti osaa ees olla paikoillansa. Sit se koira kuitenki taas ihan yhtäkkii lähti ja mä menin syöttää kavrun marsua. Leikin sen kans siinä vähä aikaa ja sitte me mentii ulos ampuu raketteja (kyllä, toukokuussa) ja oli ihan mielenkiintosta polttaa ekaa kertaa sikarii. Mutta joo, kavru sitte yritti loikata sellasen ojan ylitte ja sitte se tippu sinne ojaa ! Nauroin sille ihan vedet silmis ojan toisella puolella ku raasu istuu siel ojan pohjalla ihan märkänä. Autoin sen sitte sieltä ylös ja mentiin niille että se sais ees vaihtaa vaatteensa.

Meidän piti lähtee käymää kaupas, mut kello oli jo yli yheksän joten ei me sitte päästykää : < Aateltiin, et jos alettais kokkailee (me ollaa oikeesti hirvee kokkikaksikko oikee, aina tekemäs ruokaa) ja käveltiin keittiöön mutta heitettiin se kokkausidea syrjään ku nähtiin et se koira oli riehunu siel keittiös, tiputtanu likasia tiskejä lattialle yyämäs kamalaa ! Katteltiin sitä keittiöö hetki ihan silmät pyöreinä ja suut auki, kunnes kavru vaa otti mua kädestä kii ja sano "Annetaa äitin siivota" ja lähti taluttaa mua takasin sen huoneeseen. Siel sitte katteltiin kaikkii jännii kuvei ja kavru otti mustaki jotai iha noboi kuvii ku ilmeilin siinä.

Sitte, viimein kello 23:15 pääsimme keittiön kimppuun. Pyyhittiin pöytä ja hella ja mietittiin et mitä ruokaa tehtäis ja sit päätettii tehä jauhelihakastiketta ja spaghettia ! Jauhelihakastike tehtiin sillein nopeesti, mun kavru sotki hellanki ihan täysin ku sekotti vähä yli-innokkaasti sitä kastiketta. Sit me ei jaksettukaa tehä spaghettia, vaan jotai iha ihmeellistä pastaa tehtii ! Maistu hyvälle ja oli kivaa ! Oli ihan pr0 ku kavru alko ettii meille mehukannuu ja sitte huus MÄ LÖYSIN JOTAIN AIVAN USKOMATONTA ! Istuin lattialle sen viereen ja katoin nii tää alko kaapii hirveitä kasoja karkkia sieltä kaapista ! Nauroin iha hirveesti, sitä karkkia oli oikeesti iha simona siel ! Pummittii pari pussii karkkii ja yks Maraboun Minttukrokantti suklaalevy ja lähettii syömää mun kaverin huoneesee. Siel sitte datattiin hetki ja sitte mut vietiinki jo kotii.

Äiti venas tääl mua himaa IHAN paiseis oikeesti. Kyseli kaikkee et mitä tehtii ja sitte se lähti mun isäpuolelle yöks. Outo tyyppi, sanoisinko. Mä vaa iha innoissani datasin tääl neljään asti ja menin nukkumaa. Tarkotus oli herätä tänää yheksältä, käydä suihkus ja sillee et ehtisin kirkkoo. Mun pitäs kerätä niit riparimerkkei viel kaks, molemmat on kirkkokertoja, mut arvatkaas vaan jaksoinko nostaa persettäni sängystä yheksältä aamulla ! No en tietenkää, jatkoin vaa nukkumist ja heräsin kaheltatoista. Nyt vaan venailen niin kauan, et saan tietää saaks se mun samanen kavru, kenen luona olin eilen, ni kyytii tänne meille ni voitas tehä pizzaa !


Kiitos ja kumarrus,
rakkaimpanne emojesse